Какви документи са необходими за регистрация на фондация?
- Учредителен акт с нотариално заверени подписи (при учредяване на фондация приживе) или нотариално заверен препис от завещанието и акт за смърт на завещателя (при учредяване на фондация по случай на смърт);
- Решение на съответния орган на юридическо лице-учредител за учредяване на фондацията.
- Решение за определяне на състава на органите на фондацията;
- Решение за определяне на представляващ/и.
- Образци от подписите на лицата, които представляват фондацията
- Доказателства за безвъзмездно предоставеното имущество - напр. документ от банката за направено дарение по сметка на фондацията, ако се регистрира фондация с дарение.
- Документ за платена държавна такса, освен ако не е платена по електронен път
- Декларация за истинността на заявените за вписване обстоятелства
- Пълномощно за адвокат за представителство пред Търговския регистър